Willsoor / Faq

Faq

Pred objednávkou ...

Ako čo najrýchlejšie nájsť vhodný tovar na Willsoor?

Výrobky z katalógu Willsoor sú rozdelené do príslušných kategórií nachádzajúcich sa v hornom menu stránky. V záhlaví stránky je box pre vyhľadávanie tovaru. Vyhľadávanie je tiež najrýchlejší spôsob ako nájsť výrobok podľa objednávkového čísla (SKU).

Ako si vybrať tú správnu veľkosť?

Rýchle vyhľadanie košele podľa veľkosti goliera zaisťuje navigácia umiestnená v ľavej časti stránky. K dispozícii sú aj iné parametre pre ostatné výrobky. U každého produktu je k dispozícii Tabuľka veľkostí

Šije firma Willsoor košele na mieru?

V súčasnej dobe spoločnosť Willsoor nešije košele na mieru.

Kde šije firma Willsoor svoje košele a odkiaľ pochádzajú látky?

Košele a oblečenie Willsoor sú šité v krajinách Európskej únie. Látky na košele sú dovážané z francúzskych, talianskych, rakúskych, egyptských a českých textilných tovární. Wilsoor kladie veľký dôraz na kvalitu a spôsob prevedenia.

Môžem objednať telefonicky alebo cez e-mail?

Ak si chcete objednať tovar telefonicky, kontaktujte nás na (+420) 776527242 pre všedné dni od 9-16 hodín, alebo e-mailom na obchod@willsoor.sk. Než sa na nás obrátite, pripravte si prosím objednávkové číslo (SKU) viditeľné na stránke výrobku a uistite sa, že veľkosť je stále k dispozícii.

Je cena uvedená pri výrobku vrátane poštovného?

Nie. Cena uvedená na stránke výrobku zahŕňa iba DPH. Poštovné je pridané po zvolení spôsobu doručenia v okne potvrdení objednávky.

Koľko stojí poštovné?

Pri objednávkach v hodnote min. 100 EUR je poštovné zadarmo. Štandardná doprava: GLS (4 EUR), príplatok za dobierku činí v prípade oboch dopravcov 2 EUR.

Aká je doba realizácie objednávky?

Objednávky zasielame do 48 hodín od podania a prevedenia platby (nevzťahuje sa na platby na dobierku). Uvedené dodacie lehoty môžu byť dlhšie v prípade nepredvídaných ťažkostí kuriérskej služby.

Musím sa pri objednávaní registrovať?

Nie je to nutné, objednať sa dá jednoducho bez registrácie. V prípade nákupu bez registrácie nebudete mať možnosť sledovať históriu objednávok a status existujúce objednávky.

Musím potvrdiť objednávku?

Objednávky nemusí byť potvrdzované telefonicky alebo e-mailom. Po zadaní objednávky automaticky obdržíte potvrdzujúci email.

Aké sú možnosti platby?

V On-line obchode Willsoor za objednávku môžete zaplatiť nasledovne: online pomocou platobnej karty či Vášho bankovníctva (systém GoPay - okamžitá platba), bežným bankovým prevodom, na dobierku (platba doručovateľovi). Možnosti platby volíte v poslednom kroku objednávky.

Môžem tovar vymeniť alebo vrátiť?

Objednaný tovar je možné vymeniť alebo vrátiť do 14 dní po obdržaní. Náklady za vrátenie alebo výmenu hradí zákazník. Podrobnosti a procedúry sú vysvetlené v častiVrátenie, výmena a reklamácie.

Sú výrobky vždy skladom?

Všetky produkty vo zvolenej veľkosti sú fyzicky k dispozícii skladom. Ak je vybraný výrobok posledným dostupným kusom, zobrazí sa táto skutočnosť v košíku u daného produktu. Veľkosti, ktoré nie sú viditeľné na stránke, sú už vypredané a nebudú už skladom - ak máte otázku, neváhajte nás kontaktovať.

Záruka a bezpečné nakupovanie

Na výrobky Willsoor je poskytovaná dvojročná záruka. S SSL certifikátom je nakupovanie v internetovom obchode bezpečný proces, na ktorý sa môžete spoľahnúť. Osobné údaje sú zaznamenané podľa štandardov generálneho inšpektora pre ochranu osobných údajov a balíky bezpečne zabalené a kontrolované. Viac informácií možno nájsť na stránke Nákup bez rizika.

Realizácie objednávky ...

Nepodarilo sa mi dokončiť platbu cez platobnú bránu GoPay, môžem platbu opakovať?

Ak ste registrovaným zákazníkom internetového obchodu Willsoor, po prihlásení máte možnosť v záložke Platby dodatočne dokončiť platbu kliknutím na "Kliknite tu pre platbu". V prípade že sa Vám nepodarí dokončiť platbu, máte možnosť zaplatiť aj pomocou odkazu, ktorý nájdete v emaile potvrdzujúcom objednávku. Ak ste vytvorili Vašu objednávku bez registrácie, máte možnosť dodatočnej platby prevodom, prípadne môžete Vašu objednávku opakovať.

Kde možno skontrolovať stav mojej objednávky?

Pre registrovaných zákazníkov sú informácie o aktuálnom stave objednávky viditeľné po prihlásení do zákazníckeho panelu. Zároveň sú na vašu e-mailovú adresu zasielané informácie o statuse vašej objednávky: "Potvrdené", "Čaká na zaplatenie" a "Odoslané". Pre objednávky bez registrácie účtu sú statusy zasielané e-mailom.

Nedostal som e-mailom s potvrdením objednávky ...

Najčastejšou príčinou je zlá e-mailová adresa uvedená v objednávke (napr. preklep). V tomto prípade nás prosím kontaktujte pre zmenu e-mailovej adresy a potvrdenie objednávky. Skontrolujte tiež prosím, či ak e-mail z obchodu Willsoor nie je zaradený do zložky SPAM.

Bola moja objednávka už odoslaná?

Náš eshop Willsoor Vás informuje o odoslaní Vašej objednávky. Tá je spravidla doručená najneskôr do 48 hodín od potvdená o odoslaní. Aktuálny stav Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení do zákazníckej sekcie (iba pre registrovaných užívateľov).

V čase doručovania mojej zásielky som nebol k zastihnutiu. Aké je riešenie?

V prípade, že ste neboli zastihnutý, kuriér GLS Vás bude kontaktovať opätovne telefonicky a dohodne s Vami náhradný termín doručenia. Pre viac informácií o Vašej zásielke máte možnosť sledovania pohybu balíka v rámci siete zvoleného dopravcu.

Môžem vyzdvihnúť objednaný tovar osobne?

Osobné prevzatie je možné len v sídle firmy next CRE sro v Třinci, v Českej republike.

Môžem dostať zásielku v sobotu?

Nie, kuriérske služby nedoručujú počas víkendu.

Je možné "odložiť" zaslanie objednávky na neskoršiu dobu?

Áno, existuje taká možnosť. Dátum odoslania nám uveďte v časti "Komentár k objednávke" v poslednom kroku objednávky.

Kontaktuje ma kuriér pred dodaním?

Kuriéri nie sú povinní kontaktovať príjemcu pred doručením zásielky, a preto to nemôžeme zaručiť. Kuriér zvyčajne volá príjemcovi pred doručením (zvyčajne ráno), oznámenie o dátume dodania je zákazníkovi zasielané SMS.

Môžem zrušiť objednávku, ktorá je v realizácii?

Ak nie je u objednávky priradený status "Odoslané", je možné objednávku zrušiť. Ak si prajete zrušiť svoju objednávku, kontaktujte nás.

Vytvoril som viac ako jednu objednávku, je možné ich poslať v jednom balíku?

Väčšinou spájame objednávky pod rovnakým menom a adresou. Avšak nás pre istotu kontaktujte, alebo vložte do objednávky komentár.

Som už registrovaným zákazníkom, ale nemôžem sa prihlásiť.

Jedným z najčastejších dôvodov pre to je zle napísané užívateľské meno (e-mailová adresa) alebo heslo k účtu. Prosíme, kliknite na odkaz "Zabudnuté heslo", ktorý je k dispozícii na prihlasovacej stránke. Nové, náhodne vygenerované heslo vám bude zaslané na vašu e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii. Ak sa vám nepodarilo prihlásiť aj s novým heslom, kontaktujte nás.

Po obdržaní zásielky ...

Kedy môžem kontaktovať zákaznícky servis?

Zákaznícky servis je k dispozícii od pondelka do piatku (pracovné dni) 8,00 - 16,00 hod. V naliehavých prípadoch sa na nás obracajte telefonicky.

Chcem vrátiť objednané výrobky, ako to mám urobiť?

Objednaný tovar je možné vrátiť do 14 dní od obdržania zásielky niekoľkými spôsobmi. Náklady na dopravu pokrýva záakzník a celý postup a podmienky sú popísané zde ».

Chcem vymeniť veľkosť objednaného tovaru, ako mám postupovať?

V prípade nesediace veľkosti možno vymeniť výrobok do 14 dní od obdržania zásielky. Pred vrátením výrobku pre výmenu sa uistite, že požadovaná veľkosť je k dispozícii v online Obchodu. Náklady na výmenu hradí zákazník, celý postup a podmienky sú uvedené na tejto stránke. Obchod má povinnosť výmenu vykonať do 14 dní od obdržania zásielky späť.

Čo všetko musím predložiť pri vrátení tovaru?

V prípade vrátenia tovaru musí byť priložený formulára doklad o kúpe. Vrátené výrobky musia mať originálne visačky. Obchod má povinnosť spracovať vrátenie do 14 dní od obdržania zásielky.

Dostal som iný tovar, než som si objednal. Ako možno vykonať výmenu?

Ak ste dostali iný tovar, než je v objednávke,kontaktujte nás prosím telefonicky alebo e-mailom.

Účet na Willsoor.sk

Zabudol som heslo k svojmu účtu.

Na prihlasovacej stránke kliknite na odkaz "Zabudnuté heslo", ktorý je umiestnený nad tlačidlom Prihlásenie. Potom zadajte svoju e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii. Na túto adresu bude odoslané náhodne vygenerované heslo, ktoré zadáte pri opätovnom prihlásení. Odporúčame Vám, aby ste si vygenerované heslo ihneď zmenili.

Prihláste sa k odberu newslettera Willsoor a obdržíte zľavu na prvý nákup v hodnote 10%