Faq
Pred objednávkou
Ako vybrať správnu veľkosť?
V našej ponuke si môžete vybrať košeľu podľa vašej výšky, typu postavy a preferovaného goliera. Rýchle a pohodlné vyhľadanie vám zaistí prehľadná navigácia vľavo na stránke. Pre ostatné výrobky môžete využiť aj ďalšie filtračné parametre. Väčšina produktov má k dispozícii prehľadnú tabuľku veľkostí.
Je tovar na sklade?
Všetky produkty, ktoré je možné objednať, sú skladom. Pokiaľ niektorý z produktov nie je skladom vo vami vybranej veľkosti, môžete využiť funkciu strážneho psa - zadajte svoju e-mailovú adresu a akonáhle bude produkt skladom, budete informovaní. Naše oblečenie šijeme v kolekciách a prevažná väčšina nášho sortimentu býva v ponuke do vypredania zásob. Pokiaľ si nie ste istí, neváhejte nás kontaktovať.
Aké sú možnosti a ceny dopravy a platby?
Prehľad všetkých spôsobov dopravy a platieb nájdete TU.
Ako môžem tovar vrátiť?
Všetky informácie ohľadom výmeny a vrátenia tovaru nájdete TU.
Šije firma Willsoor košele na mieru?
Ponúkame širokú škálu pánskych košieľ - v klasickom aj slim fit strihu, pričom si môžete vybrať zo 4 výškových variantov, ktoré zaistia perfektné padnutie, a to ako pre nižších, tak aj vysokých pánov. Rôzne typy golierov sa prispôsobia rôznym typom tváre. Pre ženy ponúkame košele v konfekčných aj nadmerných veľkostiach. Vysoké dámy u nás nájdu aj košele v predĺženej dĺžke, aby každý kúsok sedel tak, ako má.
Za ako dlho mi zásielku doručíte?
Objednávky na dobierku obvykle expedujeme do 2 pracovných dní od ich prijatia. Pokiaľ zvolíte platbu vopred, zásielku expedujeme do 2 pracovných dní od obdržania platby.
Musím sa pri objednávaní registrovať?
Objednávku si u nás môžete vytvoriť aj bez zaregistrovania. Registrácia má však množstvo výhod - môžete sledovať stav vašej aktuálnej objednávky alebo skontrolovať tie staršie. Vďaka registrácii zároveň zbierate kredity, ktoré môžete využiť pri ďalších nákupoch. Viac informácií ohľadom kreditového systému nájdete TU.
Realizácia objednávky
Nepodarilo sa mi dokončiť platbu online, ako zaplatiť za objednávku?
V potvrdzovacom e-maile o vytvorení objednávky môžete využiť odkaz na platbu. Ak ste registrovaný zákazník, vo svojom užívateľskom účte nájdete pri objednávke možnosť dokončiť platbu.
Ako zistiť stav mojej objednávky?
O aktuálnom stave vás informujeme e-mailom, hneď ako je zásielka pripravená na expedíciu. Pokiaľ ste registrovaný zákazník, váš aktuálny stav objednávky môžete sledovať priamo vo svojom účte.
Nedostal som e-mail s potvrdením objednávky.
Možnou príčinou nedoručenia e-mailu môže byť nesprávne zadaná e-mailová adresa pri objednávke (napríklad preklep). V tomto prípade nás prosím kontaktujte, aby sme mohli opraviť e-mailovú adresu a potvrdiť vašu objednávku. Tiež odporúčame skontrolovať zložku SPAM alebo Nevyžiadaná pošta, kam by mohol byť e-mail z obchodu Willsoor omylom zaradený.
Môžem vyzdvihnúť objednaný tovar osobne?
Náš e-shop neponúka možnosť odobného obdberu.
Ako zrušiť objednávku?
Na zrušenie objednávky odporúčame čo najskôr kontaktovať náš zákaznícky servis. Náš tím preverí aktuálny stav objednávky a poskytne vám informácie o možnostiach jej zrušenia na základe fázy spracovania.
Som už registrovaným zákazníkom, ale nemôžem sa prihlásiť.
Jedným z najčastejších dôvodov pre problémy s prihlásením je nesprávne zadané užívateľské meno (e-mailová adresa) alebo heslo. Odporúčame kliknúť na odkaz "Zabudli ste heslo?" na prihlasovacej stránke, kde si môžete nechať vygenerovať nové heslo. To bude automaticky odoslané na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii. Pokiaľ sa ani s novým heslom nemôžete prihlásiť, neváhajte nás kontaktovať, radi vám pomôžeme situáciu vyriešiť.
Po prevzatí zásielky
Ako nás kontaktovať?
Potrebujete s čímkoľvek poradiť? Náš zákaznícky servis je tu pre vás. Kontakt na nás nájdete TU.
Chcem vrátiť objednané výrobky, ako to mám urobiť?
Všetky informácie ohľadom výmeny a vrátenia tovaru nájdete TU.
Chcem vymeniť veľkosť objednaného tovaru, ako mám postupovať?
Výmena tovaru u nás prebieha rovnako ako vrátenie v rámci odstúpenia od zmluvy. Celý postup funguje tak, že k nám zašlete späť tovar, ktorý chcete vrátiť, my vám pošleme späť peniaze a vy môžete nezávisle od toho vykonať novú objednávku. Všetky informácie ohľadom výmeny a vrátenia tovaru nájdete TU.
Čo všetko musím predložiť pri vrátení tovaru?
Pre vrátenie tovaru navštívte prosím stránku Výmena, vrátenie, reklamácie a vyplnite formulár pre vrátenie tovaru. Berte prosím na vedomie, že vrátené výrobky musia mať originálne visačky a nesmú javiť známky nosenia alebo opotrebovania. Vaša požiadavka bude vybavená v najkratšom možnom čase, najneskôr však do 14 dní od obdržania zásielky.
Dostal som iný tovar, než som si objednal. Ako môžem vykonať výmenu?
Pokiaľ ste obdržali iný tovar, než je v objednávke, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.Uisťujeme vás, že sa postaráme o hladký priebeh nápravy, aby všetko bolo vybavené čo najrýchlejšie a k vašej spokojnosti.