Výmena, vrátenie a reklamácie
VRÁTENIE TOVARU
Tovar je možné vrátiť do 14 dní od obdržania objednávky. Vyplňte, prosím, formulár pre vrátenie (zvoľte Vrátiť tovar).
Po vyplnení formulára dostanete jedinečný kód, ktorý vám umožní vrátiť tovar zadarmo. Stačí ho odniesť na najbližšie výdajné miesto a odovzdať balík.- Tovar nesmie javiť známky opotrebenia, používania, či poškodenia.
- Tovar musí byť starostlivo zabalený, ideálne v krabici, v ktorej vám bol zaslaný, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
- V prípade, že vraciate tovar v originálnom obale (napr. obuv), nelepte prepravný štítok ani nepíšte adresu priamo naň. Škatuľu buď zabaľte do fólie, prípadne vložte do ďalšieho obalu.
- Prosíme, nezasielajte tovar naspäť formou dobierky, také zásielky nemôžeme prevziať.
- Pre balíky s veľkosťou viac ako 38 x 30 x 5 cm prosím vyberte pri zasielaní spôsob dodania ako Balík na adresu, v opačnom prípade je možné, že nám balík nebude doručený.
Ponúkame bezplatnú službu vrátenia tovaru. Po vyplnení formulára od nás dostanete jedinečný kód na bezplatné vrátenie.
Peniaze zvyčajne vraciame okamžite po doručení tovaru na našu adresu, najneskôr však do 14 dní.
VÝMENA TOVARU
E-shop Willsoor neumožňuje výmenu kus za kus. V prípade, že nie ste spokojní s objednaným tovarom, vyplňte, prosím, formulár na vrátenie tovaru podľa pokynov na vrátenie tovaru. Novú objednávku môžete zadať samostatne.
REKLAMÁCIA TOVARU
Každý zákazník, ktorý zakúpil tovar na www.willsoor.sk, má právo uplatniť reklamáciu do 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí. Akékoľvek viditeľné vady alebo nedostatky nám musia byť oznámené do 3 pracovných dní. Všetky sťažnosti budú posúdené do 30 dní. V prípade oprávnenej reklamácie vrátime vzniknuté poplatky.
Vyplňte, prosím, reklamačný formulár (zvoľte Reklamovať tovar) s podrobným popisom problému a pripojte fotografie. Po obdržaní sťažnosti Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Na uznanie reklamácie nie je vždy nutné odosielať tovar späť - poškodené produkty, vrátane obalového materiálu, prosím nelikvidujte. Uchovajte všetko po celú dobu reklamácie.
Súčasťou zásielky by mala byť kópia faktúry. Pokiaľ bol produkt dodaný v originálnej krabici, vráťte ju tiež.
Záruka sa nevzťahuje na:
- poškodenie spôsobené počas prepravy (za túto škodu zodpovedá prepravná spoločnosť);
- poškodenie spôsobené dlhodobým nesprávnym používaním a prirodzeným opotrebením;
- poškodenie spôsobené nesprávnym alebo neobvyklým použitím;
- škody spôsobené vonkajšími faktormi a neodbornou manipuláciou.
On-line riešenie sporov
S platnosťou od 15. februára 2016 ustanovila Europská komisia platformu pre mimosúdne riešenie sporov, ktorá umožňuje spotrebiteľom riešit spory týkajúce sa ich online objednávok bez nutnosti súdneho procesu. Tento proces riešenia sporov je k dispozícii na následujúcom externom odkaze: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Spoločnosť next SALE, s.r.o. nie je povinná a bohužiaľ sa nemôže zúčastniť alternatívnych, mimosúdnych vyrovnání.
Prevádzkovateľ e-shopu
next SALE, s.r.o.
Poštovní 244
739 61 TŘINEC
IČO: 01558951
DIČ: CZ01558951
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte nás e-mailom na obchod@willsoor.sk.